Prag; day 2

Tjenahallåhej!
Hade första träningspasset på år och dagar imorse och det gick bokstavligt talat sämst och jag var skit sur, ändå så ligger jag här nu och är hyfsat taggad inför morgondagens matcher, konstigt nog, ovanlig känsla helt enkelt.

Har varit inne i staden och ätit och gått runt lite i affärer där. Finns otroligt mycket kläder här som inte finns i Sverige, så det är rätt kul. Åkte även förbi gula marknaden ett tag (var där förra gången vi var här också) där jag hittade lite små grejer. Köpte mig ett skal och en enkel liten väska för mindre än 200 kronor, helt ok, helt enkelt. Ligger i sängen idag och är rätt körd efter den sjuka värmen som har varit idag, för lite vätska och för mycket värme är inte alltid bra. Ska runda av alldeles strax men ska försöka uppdatera er imorgon igen, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0