Just another day

Hei people!
Gårdagen spenderades med Miranda, August och Niclas. Vi drog till golfbanan för att slå lite bollar och sedan vidare till tennisbanan där vi spelade lite. Ingen av de där sporterna var något för mig, de gick verkligen inte och då blir jag bara sur och skiter it istället. Men kul hade vi iallafall. Spenderade sedan min natt hos Niclas och vi vaknade runt elva men var båda sjukt sega så ingen orkade gå upp så vi låg och drog oss nästan hela dagen. Imorgon (idag tekniskt sätt) så åker jag med Miranda ut till syskorna Eldh's landställe, där vi ska spendera helgen. Hoppas på att det blir grymt och om jag orkar så skriver jag om det sedan puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0