Jul. 04, 2013

Hello people!
Just nu befinner jag mig i Värmland, Kil tillsammans med Miranda och hennes pappa. Åkte hit igår då vi stannade i Karlstad och sov hos en utav Pietros kusiner. De hade två jätte söta barn som vi lekte lite med. Fick träffa bror min för första gången på ett år också så det var jätte mysigt.

Idag åkte vi vidare till Kil och nästa familj. Här är det två nya barn som är betydligt vildare än de andra två, men de är roligt att kunna umgås med dem på lite annat sätt. Vi har spelat fotboll, ätit jätte god mat, löpt lite kort, hoppat studsmatta. På kvällen drog jag och Miranda ut med två killar härifrån - Andreas och Joacim så vi har spenderat kvällen/natten med dem, hade riktigt kul faktiskt. Ska försöka krypa till korgs nu och få lite sömn, puss och godnatt! Imorgon väntar en ny låg dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0