I'm so thankful for the moments, glad to get to know you

Hejhejhallå människor!
I söndags tog mamma och Janne med mig till Friends arena där vi kollade EM-finalen mellan Tyskland och Norge. Var en rätt bra match iallafall i andra, en del sjuka grejer som två straffmissar ifrån Norge och sjuka räddningar ifrån Tyskland, de va en upplevelse iallafall och Tyskland glädje efter slutsignalen, kunde verkligen känna igen känslanz Fick även se Eric innan så klagar inte!

Gårdagen bjöd på gym för första gången på sju månader, ni kan ju bara ana hur otränad jag är, lagom med träningsverk har jag idag iallafall! Lirade plast med några underbara människor hos Karloss igår, rätt skönt trots att jag ej var så taggad innan.

Dagen har mest spenderats i ensamhet, lite sova, lite ingenting och lite bandy. Niclas kom hit senare och vi fixade lite saker innan vi drog till Ludde på kvällen och bara hade de bra. Får se vad morgondagen har att bjuda på, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0