The promises I make are like milk in the sun, they spill out of me and they spoil when I’m done

Hello friends!
Försov mig en timme imorse så blev att fixa sig snabbt som attans på en timme innan jag mötte upp Linda som väntat på mig i en halvtimme vid stationen, har fortfarande ångest för det förlåt vännen. Vi åkte iallafall till Farsta för att kolla body shops rea, de sålde bland annat ut body butters "smaker" som inte finns längre för 85:- kronor så jag la ner mitt present kort på två stycken med hallon, luktar sjukt gott, kan ju rekomendera att kika in där. 
 
Vi gick runt där ett par timmar men ingen av hos hittade något speciellt att köpa, ska försöka spara mina pengar och saker till vår kollektionerna som brukar vara galet nice. Kvällen spenderade vi tillsammans med Nikolas, Fredrik och Adam. Gjorde inget speciellt egentligen bara tog de lugnt och umgicks. Har gjort mig klar nu så ska pallra mig emot sängen, skriver mer imorgon natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0