Nyårslöften!

På bilden ser ni mina förra nyårslöften och jag kan säga att jag inte har blivit mycket bättre.. Så antar att jag har lite kvar på alla tre bitar men mina nyårslöften i år blir:

Fort. Jobba på att spara pengar

Jobba hårt för de jag vill istället för att bara ge upp skolan, innebandyn, killar osv.

Ta reda på vad jag vill med saker och ting och som sagt sluta tveka, hitta mig själv, bli den jag vill och försöka att inte ge folk falska förhoppningar utan försöka känna av vad jag vill redan innan.

Försöka bli mer öppen, inte döma folk för mycket och kanske bli liiite mindre blyg.

Jaja, antar att de finns en del att jobba på men ja ni ser mina största problem och ja, kan ju lägga till att jag ska försöka ta tag i mina problem och försöka lösa dem istället för att bära på dem kommer dock inte alltid hålla men jaja får försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0