My mind keeps saying run as fast as you can

Hej friendos!
Isabell och jag drog till Sollentuna igår, där bjöd hon mig på fika - kladdkaka bästa!!! Och sedan fick jag min present, tack hjärtis! Eftersom att jag var helt slutkörd i kroppen så satte vi oss inne vid satelliten ett ganska långt tag innan jag tog en alvedon, och piggnade till. Så vi fixade oss lite innan vi drog och käkade och sedan kollade killarnas träning, för en gångs skull var det lite halv segt men tack vare Isabell blev dagen grym ändå, kärlek till dig hjärtis!
 
Vaknade upp imorse tröttare än på länge, gick ner och insåg att jag hade feber så tog ett glas mjölk, alvedon och gick och la mig igen. Sedan jag vaknade upp har jag inte gjort mycket, kollat ex-antal avsnitt av oth och druckit vatten. Fick i mig lite mat nu på kvällen och Nikolas kom med en godispåse till mig, min räddning typ. Ska hoppa in i duschen lite snabbt så hörs vi nog imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Isabell

älski <3

2013-01-13 @ 17:51:15
URL: http://bellasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0