If you always looking for reasons not to be with somebody, you always find them..

Hellofriends..
Min dag har spenderats i Södertäje tillsammans med Erika, Tobias och Emil. Det var sjukt länge sedan jag träffade grabbarna senast och helt ärligt så hade vi sjukt kul, gjorde egentligen inte så mycket var nere på deras såkallade stan, köpte pizza som vi värmde i ugn, flamsade en massa och kollade någon film, eller ja jag kollade inte så mycket eftersom att jag var fullt fokuserad på att hålla koll på F97 finalen i SM, så lagom social var jag. 
 
Har avslutat min kväll med att tvätta, käka, duscha och kollat oth, ska snart hänga min tvätt och sedan gå till sängs, behöver all sömn jag kan få sådär dagen innan skolan, usch så otaggad. Nu ska jag prata vidare lite med Erika så vi hörs imorgon, puss.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0