I guess that my only problem was you!

Hello people!
Fick tvinga upp mig själv imorse för att dra iväg och spela match. Det helt okej, vi vann med 4-3 och jag spelade hyfsat bra trotts att jag inte tränat på ett tag. Drog hem duschade, kollade oth innan jag gjorde mig i ordning och följde med mamma och gudmor upp till Uppsala/Storvreta för att kolla F00 spela 1/8 delsfinal mot Bele Barkaby, dom torskade tyvärr men de var jätte duktiga de små tösarna. Stannade sedan kvar och kollade på min lillasysters match också, de förlorade tyvärr också emot Tumba. Iallafall är hemma nu och följer live kommentarerna ifrån Västerås - Rotebro nere i Gothia, ser inte så stabilt ut för Rotebros del tyvärr men ja pojkarna är grymma ändå. Kände att det blev mycket snack om innebandy nu. Ska fortsätta att snacka lite med Erika så hörs senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0