I don't want my love to go to waste

Hello darlings!
Vet jag vet, sämsta ever på att uppdatera men jag ska bättra mig, ska bara finna lite tid och ork. Veckan har börjar på sämsta sätt men ändå absolut bästa, på två helt olika sätt. Har alldeles för mycket i skolan så när jag släppte allt över helgen så höll jag på att gå under när vi började på måndagen igen, har mest suttit mig igenom lektionerna, ingen bra start på vecka tre av tjugotvå. Får ta tag i skiten och det blir att plugga mycket mer efter skoltid, jaja. 
 
Emelie och jag sitter hemma hos mig och tanken är alltså att vi ska plugga lite, innan vi drar vidare och ska köra pass på gymmet, har inte så mycket motivation just nu så om jag kör pass så måste jag liksom pressa mig mer än om jag kör själv för då är det bara jag. Ska få nooben brevid mig att försöka göra något vettigt. 
Hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0