I am a flower quickly fading, here today and gone tomorrow

Hei!
Mina dagar är ganska långa och tråkiga och består mesta dels av att jag sitter inne framför datorn och kollar på OTH så har lagom mycket liv. Men aa, vid tre drog iallafall jag och Linda in till staden. Kollade lite kort i några affärer innan vi satte oss för att äta, åkte sedan lite spontant till Farsta centrum sedan, gick runt, tog det lugnt och hade de lagom skoj. Åkte hem senare och vi avrundade kvällen med mycket skratt på prisXtra tillsammans med Nikolas och Fredrik. 
 
Har hunnit med att duscha och kollat ett avsnitt av oth nu så ska pallra mig emot sängen när jag har skrivit klart det här så att jag kan få lite sömn. Hör av mig senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0