He was searching for one grain of sand

Holla amigos!
Vet inte ens om jag skrev rätt har ovanför men hej iallafall. Är sämst på att uppdatera nu för tiden men försöker, min hjärna håller redan på att gå i kunkurs efter allt skolarbete, orkar inte riktigt hänga med och vill gärna göra annat, inte bra med tanke på att jag måste göra allt för att höja mina betyg. Tog mig iallafall igen dagen också, kom hem, kollade oth, sov, åt och drog ut för att rensa huvudet lite, Nikolas följde med mig och jag köpte massa onyttigt och åt, inte okej men har godis beroende som jag måste vänja mig av med. Har en massa jävla fysik att få in i hjärnan så ska försöka lite till innan jag kryper till korgs tror jag, hör av mig imorgon, puss sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0