Doing it half way is harder than not doing it at all

Hellooo!
Har äntligen fått helg, den här veckan har varit pain, familjen varit sjuk, haft för mycket i skolan och innebandyn har gått sådär. De bästa med veckan har väl varit att kolla träningar, hehe.

Min fredag har spenderats med skolböcker och en dator runt om mig, har fått ytterst lite gjort men ändå något. Blir att försöka klämma in lite mer plugg innan veckan är slut. Har nyss duschat och gjort mig klar så ska pallra mig emot sängen. Alarmet ringer 06.20 för mig och då är det bara att börja fixa för match. Hoppas alla får en godnatts sömn, puss!

Det är stabilt när man är börjar 08.10 och man är sex personer i skolan 08.06..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0