As long as you love me

Hallåååååå!
Så var den här helgen över också och det har varit en av de konstigaste helgerna på länge. Började i fredags då jag spenderade min tid med Miranda. Sov hos henne och vi somnade ganska sent, blev upp tidigt dagen efter för att jag skulle dömma, sen begav vi oss på match, tror vi vann. Sen var det att springa mellan simhallen där A-lagets match spelades och Rudbeck där det var öppethus. Drog sedan till Silverdal och checkade killarnas match. Miranda följde med mig hem sen och vi gjorde inte så mycket innan hon drog. Drog till Rotebro senare på kvällen och umgicks med Miranda och Niclas.
 
Söndag och man begav sig till Huddinge för match, gick åt helvete. Åkte med Miranda och August hem till henne och sedan vidare till Fisksätrahallen för match emot Nacka, gick åt helvete där också men det är nice. Den här helgen har varit allt ifrån kaos, till grym, till världens pinsamaste och ja osv. Är i skolan nu och ska ta mig igenom dagen innan det blir träning ikväll. Höres sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0