Valentine's day

Hejhejhallå!
Skoldagen är över och sedan jag kommit hem så har jag fixat med disken och bakat kladdkaka och nu har jag satt mig framför datorn. Ska ta och försöka plugga lite på No:n till imorgon och sedan ska jag börja göra mig i ordning för att dra till Satelliten. Mamma borde komma hem när som helst och då ska hon börja göra pannkakor, är rätt hungrg trotts att jag proppat i mig några gelé hjärtan som jag fick av Miranda idag, den snuttisen och även lite kladdkakesmet. 
 
Fick reda på att det är en vecka kvar till lov, bara?! Jag är så galet taggad så ni förstår inte, har vart stenhårt plugg i skolan hela tiden, klarade två veckor sedan var det kört, dumma mig men ska försöka ta tag i allt igen, sen så ska jag ha sökt in till gymnasiet imorgon också, jobbigtjobbigt. Har varit ganska säker på min sak fram tills nu B E S L U T S Å N G E S T ! Men det löser sig nog bra det där också. Blev akuttrött nu också, kaos, vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort dig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#com

2013-02-14 @ 23:16:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0