#sportlov

 
Hejpåer!
Tänkte uppdatera er lite nu när jag har lite tid över på lovet. Drog till Miranda i tisdags där vi tonade håret mörkare, blev ganska väldigt mörkt men det fungerar. Senare packade vi grejer innan vi drog till pizzerian och käkade, mötte Joel, Eldh, Ludde, Niclas, Mange och Jonte där de följde med oss hem till Miranda ett tag innan Max kom dit och vi alla drog till honom, dit även Marcus och Elinor kom. Hade en as bra kväll där, började lite halv stelt men det släppte ganska fort och vi flamsade, skrattade och hade det allmänt nice. Elinor, Marcus, Joel och Ludde drog så småning om och vi andra spenderade natten där och flamsade vidare. Drog till donken med några och köpte frukost innan vi drog hem och alla försökte få någon timmes sömn innan de skulle iväg på nya äventyr. Jag blev kvar hos Max och vi spelade kort, staratde vattenkrig och eftersom att båda var för sega för att göra något så drog vi till donken vid coop och käkade lite innan vi skiljdes åt och jag drog hem och tog det lugnt innan jag och Miranda drog ut på en liten springrunda och efter det var de bara att ta det lugnt, mös med min syster lite grann och lämnade lite pengar till Miranda det var ungefär det jag gjorde innan jag somnade. Ska iväg nu så skriver senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0