Past lovers that made you cry And though I wanna make it right

En dag som alla andra har det på sättochvis varit idag. Vaknade imorse och drog till Rotebrohallen för att dömma två matcher med Elin, sen fixade jag mig lite snabbt och begav mig till Simhallen för att kolla A-laget tillsammans med Miranda och Isabell, drog sedan vidare till Silverdal och kikade lite på 96:ornas match och sedan 98:ornas. 
 
Drog hem och duschade och nu har jag hamnat här i Isabells soffa, vi har precis kollat klart på melodifestivalen. Blir inte lika förvånad som jag var de första åren när Sverige röstade fram de absolut sämsta och konstigaste bidragen till final. Hittade dock en ny favorit, tyckte bidrag nummer sju "Falling" tror jag låten heter var sjukt bra och härlig att lyssna på. Får se vad vi hittar på senare, högst oklart! Vi hörs väl imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0