My mind reminds me of you every little second I try to not think about you

Hade studiedag igår så underbart, vaknade runt tio och drog så småning om till centrum tillsammans med Miranda. Vi kollade runt i affärer, lunchade, snackade och fikade. Hade en underbar dag med min bästavän i centrum. Hade träning på kvällen som däremot gick åt skogen så ofokuserad, tankarna på annat håll och magen värkte.

Vaknade upp till skolan idag och nationella under förmiddagen, gick åt skogen hann inte skriva klart. Hade matte efter innan jag drog hem. Somnade en stund, satt vid datorn innan jag drog och mötte Miranda och August. Drog hem till Miranda där jag är nu tillsammans med henne, August, Joel, Ludde, Niclas och Eldh, vi har kollat gladiatorerna och nu film, mamma hämtar mig senare då jag ska hem och sova så att jag orkar upp till matchen imorgon. Hoppas alls får en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0