Melodifestivalen 2013

Åhh herren vad rikskassa människor det finns höll på att avlida när jag kollade nyss seriöst, om vi inte kan skicka Danny så undrar jag om det ens är något mening med det här. Jag sitter hemma hos Isabell iallafall och vi har suttit och grävt ner oss i soffan pga av allt oljud. Nu sitter vi med godis och chips överallt och kollar P.S I love you tycker inte att filmen är så jätte bra egentligen men finns inte mycket bättre på tv just nu. 
 
Min helg började bäst igår iallafall, spenderade dagen med Miranda, skolan rullade på och vi drog till Sollentuna för att fika med Niclas, sen åkte vi hem till mig en snabbis och sedan till Miranda där vi åt mysmiddag och flamsade som bara vi kan göra. Senare kom August och Joel och vi kollade gladiatorerna och lite film innan jag drog hem. Upp tidigt imorse för match vinst med 8-0, härligthärligt. Drog sedan till Silverdal och kollade innebandy. Hamnade här till slut och nu ska vi tagga melodifestivalen nästa vecka med bästa Anton. 
Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0