lalalalalalalalalala'

Hejsanhejsan!
Här sitter jag framför datorn i Mirandas rum och väntar på att hon ska bli klar. Tänkte skrive lite om mitt lov så länge som förövrigt går alldeles för fort framåt.
 
Fredag
Följde med Miranda hem som planerat, vi chillade lite innan vi drog och fikade i Sollentuna och sedan till Silvderdal för att kolla innebandy. Drog hem gjorde hemmagjort pizza, August kom och vi alla tre drog till Silverdal igen och kollade ytterligare en match. När vi var hemma kom Eldh och sedan även Max och Niclas och vi drog till Max där vi tog det lungt innan jag drog hem, 
 
Lördag
Upp tidigt som attans för attans för att dra till Simhallen och kolla killarnas matcher, sedan drog jag till Rotebrohallen där jag dömde några matcher och var helt totalt död efteråt men trots det pallrade jag mig tillbaka till simhallen och kollade killarnas match om tredjepris som de förövrigt vann.
 
Söndag
Upp tidigt som attans igen för att döma, sedan drog jag direkt på match, vinst med 8-5 tror jag, as tråkigt spel eftersom att de bara var en femma. Lunchade med Miranda, Pietro, Pekka och Birgitta efteråt, gott som satan. Drog hem duschade, fixade mig lite hos Miranda innan vi spenderade våran kväll tillsammans med Niclas och Jonte. 
 
Måndag 
Jag hade en underbar dag i Kista tillsammans med Isabell, vi kom dit runt halv tolv då vi kollade i de bästa affärerna, testade lite, käkade, testade och kollade i resten av affärerna, fikade och sedan köpte det vi ville ha. Kom därifrån runt halv sju så när man kom hem va man lagom sliten men ack så värt det var, fanns en hel del fina saker och vi han snacka en hel del. Galet nice!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0