Grattis Nikolas på 16årsdagen!

Min helg i korta drag.. spelade match i lördags gick ur uselt för mig men vi vann matchen iallafall, kollade killarnas match efter, kärlek till grabbarsas lag, typ de som räddar mina helger eftersom att det alltid är deras matcher som man kollar på. Hade en till match senare på dagen som vi vann med 9-0. Skyndade sedan hem, duschade och åt i racefart innan jag drog på mig mjukis kläderna och begav mig till Madeleine där hon, jag och Isabell kollade melodifestivalen, blir så sjukt jävla irriterad, Sverige vet ingenting om hur man röstar, Sean okej men Anton var klart bäst!
 
Söndags spelade jag match som gick lite sisådär halvbra innan jag drog till morbror för att fika, eftersom att han fyllde år. Drog ut med Nikolas på kvällen och vi fightades i snön lite grann, sådär lagom kallt, blött men skoj. HAr tagit mig igenom hela måndagen nu, är lagom seg eftersom att det inte blev så mycket sömn för mig inatt, så ska försöka komma i säng till någorlunda bra tid iallafall, trotts allt det här plugget som måste göras.
Vet inte riktigt hur min dag imorgon kommer se ut än men vi får väl se, puss!
Nikolas fyller 16 idag den lillaplutten också, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0