funfunfun

Tjenare!
Tänkte skriva lite när jag nu väl har chansen. Var galet seg imorse men gjorde mig så småning om klar och begav mig till stan för att möta upp Kellie. Vi lunchade på donken innan vi drog en spontan bio och kollade på Du gör mig galen! Helt okej film då vi bara valde en väldigt fort, men kanske inte den allra bästa jag har sett.
 
Nu sitter jag hemma hos henne där resten av min familj är, eftersom att bruden fyllde 16 förra veckan så är vi här och firar henne lite. Just nu at the moment så sitter vi uppe i hennes nya rum (första gången jag ser det, trots att hon fick det för två månader sedan..) och hon spelar lite medan jag bloggar, ska försöka spela med henne sen men jag är verkligen brutalt kass på fifa, menmen försöker iallafall!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0