When I can't sleep through lonely night, I turn to you

Mina veckor går fort som attans och under skolveckorna så finns det ytterst lite tid för mig att sitta framför datorn men jag försöker iallafall. I fredags var det mysigt kväll med boysen och Miranda. Lirade lite ute bandy och såg när Kevin tog hem Idol, som han förtjänade det efter all skit han fått ta.
 
I lördags var det matcher som gällde och sedan inte mycket, gosade hemma framför tvn. I söndags var till Alma som på förmiddagen där hon bjöd på brunch. Det fanns både det ena och det andra och det var verkligen jätte mysigt. Träffade även på en del folk som jag inte träffat på tusen år kändes det som så den lilla stunden jag han vara där var verkligen jätte mysig. Tack sötis och grattis i efterskott! 
 
Drog iväg på match direkt sedan, vinst med 2-1 trots att vårt spel inte var bra för fem öre, men en vinst är en vinst och vi plockade poäng iallafall. Sen var det kebbesöndag som gällde och fruktansvärt hungrig var jag, så mat det var otroligt gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0