Scared to rock the boat and make a mess

Godmorgon!
Det är svårt att sova i mitt hus på mornar, tre småsyskon som inte lyssnar och springer runt. Så nu är jag vaken, ganska pigg faktiskt, hade skollarm på imorse och var påväg upp när jag insåg att det var lördag. 
 
Tidigare i veckan överraskade vi våran föredetta tränare med sång, presenter och bildspel. Det var gosigt och lyckades beröra honom, det är sjukt hur mycket jag älskar mitt lag. Igår var lucia och mamma fyllde år, så lite luciatåg i skolan, var alldeles för kort för att se något men fick lyssna iallafall. Sedan var det släkt och fika här hemma. Gick över till Issi på kvällen och vi kollade film, sjöng, dansade och fjantade oss i vår ensamhet. Hade galet mysigt, och var så fruktansvärt mätt på godis efteråt, usch.
Jag och mamma, när jag var liten..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0