Dag 11 - Hur en vanlig vecka ser ut för mig

Kan börja med att säga ordet STRESS.. Det är det som min vecka först och främst består av, massor med stress, skola, innebandy och massa annat roligt som man vill hinna med också.
 
Måndag: Skola sen hem, antingen kolla innebandy, plugg eller bara chill på kvällen.
Tisdag: Skola och sedan hem en snabbis och iväg på träningar.
Onsdag: Skola och sedan oftast träffa Niclas, kan smyga in lite plugg här (eller inte..)
Torsdag: Skola och sedan direkt iväg på träning därifrån, hemma sent för att äta och sova.
Fredag: Skola och sedan förhoppningsvis hitta på något, annars vara hemma och ta det lugnt/städa.
Lördag: Matcher, kolla innebandy, spela innebandy och umgås med mina fina vänner.
Söndag: Matcher, båda kolla och spela innebandy, umgås med vänner och äta kebab.
 
Till det här kan man även räkna in ex. antal shoppingturer som jag klämmer in i mina dagar..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0