Dag 04 - 10 saker vissa kanske inte visste om mig

När jag var yngre så gick jag på kamsport
Hann ta gult och orange bälte innan jag slutat, dock kan man verkligen inte tro det idag! Haha.
 
Jag var ett stortfan av Britney Spears när jag var yngre
Låtsades att jag var hon ibland och gudet allt vad jag gjort.
 
Min största dröm var att bli en såkallad popstjärna
Allt som hade med sång och dans att göra, det var sådant som jag älskade.
 
Har haft min bästavän sedan jag gick i fyran
Två år innan det var hon en utav de där tjejerna man bara verkligen ville umgås med.
 
Jag har stort ånger för att jag slutade på fotboll
Men satte mig i en dum situation inom det området som gjorde att började ogilla det..
 
Min musik smak är mer än mixad
Kan lyssna på alla möjliga olika låtar och stilar, gammalt som nytt. Ibland kan gammal musik vara bland det bästa som finns. Dock är klassiskt inte riktigt min smak.
 
Mina förväntningar är skyhöga
Vilket gör att jag väldigt ofta blir besviken - arg - dryg, och då skiter sig det mesta runt om. TIPS! Ha inte förstora förväntingar, var glada istället och lev livet!
 
Trots att jag gick på "simskola" (plaskskola) när jag var yngre så är jag rädd för vatten
Så fort jag inte bottnar kommer oron, den är dock mycket mildare nu än vad den har varit.
 
Jag tvekar på allt jag gör, ska de vara si eller så, eller ska jag ta den eller det
Det här vet dock alla de som känner mig redan om, men det leder nästan alltid till fel val.
 
Killar är bra varelser
De är så mycket enklare att umgås med och dömer en inte lika fort, saker är inte lika mesigt och de är bara allmänt bra. Dock tycker jag att det är bra att man har några bra tjejkompisar också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0