Dag 01 - Presentera mig själv

Vet att jag ligger lite efter så ni får dehär inläggen nu och inte lika mycket om min intressanta vardag, håller förövrigt på att ta tag i mig själv lite grann, sak för sak.. Men nog om det här nu..
 
Jag heter Michelle är 16år gammal och är bosatt utanför Stockholm. Största förändringen ifrån förra året är nog att jag för tillfället går i Rudbeckskolan och inte i min gamla älskade lilla Gillbo, saknar skolan delvis. Går just nu samhällsprogrammet och är väl sisådär nöjd, vet inte riktigt vad jag vill inom det området. Min fritid ägnar jag åt innebandy som jag både tränar och tittar på hyfsat regelbundet, den tar upp mycket tid i mitt liv, men jag gillar't. När det finns tid över så umgås jag med mina underbara friendos och har även tid för familjen då och då. Är förövrigt en person som inte har koll på någonting.. 
 
Dag 02 - Hur jag ser ut en vanlig dag
Finns inget speciellt här egentligen, jag bär kläder som de flesta andra och det varierar helt beroende på dagarna. Men Jeans är standard och någon tröja till det, gärna någon liten sak till, en halsduk eller klocka används mer än gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0