You make me happy, so fucking happy!

Hallådär!
Blir ett halvsnabbt inlägg eftersom att jag behöver få lite sömn vilket innebär att jag alltså måste krypa till korgs nu. Började tjugo över åtta idag alltså vanligt tid men slutade runt ett då jag drog in till Grönan tillsammans med Issi och Issa där det blev lite köning inför Rockbjörnen. Klockan åtta drog allting igång, och jämfört med sommarkrysset så var allting så mycket bättre, bättre arrangerat, bättre ljud osvosv det låg lite mer tanke i allting kändes det som. Iallafall vid åtta tiden så drog det som sagt igång och trycket var rätt bra. Massa bra artister och människor och en himla massa glädje. Förutom att Anton inte vann något pris så fick jag underbar och rolig kväll som jag hade sjukt kul på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0