You know that feeling you get when you're at the right place the right time

Hejhejhallå!
Här sitter en lycklig tjej på sätt och vis, eftersom att jag var tvungen att lämna tillbaka min dator till skolan och mamma märkte hur handikappad jag kände mig utan en så fick jag en ny dator igår, och jag tror inte att ni förstår lyckan, så nu mår jag sjukt bra igen, så bättre uppdatering kommer det säkert att kunna bli.
 
Förövrigt så kom jag hem ifrån Kil i lördags eftermiddag och jag längtar tillbaka som bara den. Man mår så sjukt bra där, bort från Stockholm ett tag för att få träffa de underbara människor som finns där, på riktigt så skulle jag kunna bo där. Hände en hel del där, en del helt skrattretande saker men annat alldeles för bra, hade det bara allmänt kul med de bästa helt enkelt. Vad som händer idag är ännu oklart, får se vart vi hamnar helt enkelt, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0