You cant fly without wings and you cant love without feelings

Hej kompisar!
Hoppas att ni har haft en lika rolig och fartfylld lördag som jag har haft. Kom hem från matchen och duschade, gjorde mig i ordning samt käkade lite. Sen gick jag upp la mig på sängen.. och somnade så standard mig. Vaknade upp och var trött som få, bytte om till mjukiskläder och åkte åkte med mamma till affären för att handla lite. Kom hem och umgicks med min bästavän datorn, snackade lite med Andreas samt kollade början på Djävulen bär Prada som visades på tv:n innan jag tillslut kunde övertala mamma till att färga mitt hår så ja nu, är det gjort och jag ligger i sängen för att sova. Hoppas ni haft något lite bättre för er denna lördag, sov så gott, natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0