Yohio - You're the one

Gud alltså.. jag säger att jag ska ta tag i bloggningen och blogga hela tiden, men händer det? Svar, nej. Jag är för lat för att lägga ner energi på att fixa bra bilder så blir alltid att jag lägger ner bloggandet istället. Har iallafall gått min första vecka i skolan och just nu så känns det lite sådär. Har en del val att ta hand om nu eftersom att jag ska ha lite schema förändringar osvosv. Vi får se vart det här leder helt enkelt men får försöka hålla huvudet högt iallafall. 
 
Hade en mysigt fika och dag tillsammans med Miranda efter skolan i fredags. Vi snackade lite, larvade oss en del och hade de bara allmänt kul, så som det ska vara. I lördags var det först tidigt match i DM som vi vann, sedan begav jag mig till kusinen som fyllt år så vi firade honom lite. Senare på kvällen drog jag till Jonathan där det var fifakväll och mys med Miranda och grabbsen, kulkul. 
 
Skulle upp hyfsat tidigt idag också eftersom att det var de sista två matcherna i DM som gällde idag. Vi vann båda två och gick vidare till nästa steg som spelas nästa helg, så jag är rätt tagg på livet just nu. Har lite släkt kalas här idag/just nu eftersom att min lillebror fyller tre år den sötisen. Ska ta mitt förnuft till fånga och tänka lite snart och sedan få lite plugg gjort. Tänkte höra av mig när jag får chansen så hoppas att ni inte hinner ruttna innan dess. Ha det så bra sålänge puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0