Would that make you love me

Alloh!
Både min torsdag och fredag spenderades inne på skansen tillsammans med Issa. Vi åkte in till öppning och sprang oss till bra platser innan det var dags för köning. Första dagen var det Nickeloden med massa blandade artister som till exempel Oscar Zia, Isaac Elliot och såklart Anton. Hade de så sjukt kul och fick en del foton, de här var även den dagen som lätt var den bästa!

Dagen därpå var det Eric Saade som stod bakom köningen, lite länge väntetid men visst var det värt de, han var sjukt bra och snygg som vanligt helt enkelt. Fick en del foto, dock inget med honom menmen.

Idag stod AIK - Elfsborg på schemat och så blev det. Matchen var sjukt bra så de vann rättvist, en bra avslutning för Tjerna helt enkelt. Vi drog lite spontant vidare in till staden sen och ut till Gröna Lund där vi kollade in Danny och hans snygga dansare, åh de var så grymma tror jag svimmar. Min kropp är helt död efter de här tre dagarna men de har varit så värt de, trots att jag bokstavligt talat trott att jag ska smälta bort vid vissa tillfällen, menmen jag är lycklig än. Hörs snart igen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0