skulle ha publicerats i söndags... hehe

Hallådär!
Inte bloggat på ett par dagar, men det har hänt en hel del hela tiden. Började skolan i torsdag då, helt ny skola, nya människor och ja det mesta är väl nytt. Gick torsdag och fredag och det kändes väl lite si och sådär. Vi hade  information och introduktion bara och jag trivs väl lite si och sådär, hoppas på att det blir bättre iallafall, lite smått virrig mentor har jag också men jaja. 
 
Igår drog jag in till Gröna Lund på morgonen tillsammans med Miranda för att vi skulle köa oss till The Fooo. Jag skämtar inte att det här är den värsta köningen jag någonsin har varit med om, så sjukt mycket folk en del jobbigare än andra men man fick nästan ingen chans att sitta ner på flera timmar och blev bortknuffad hela tiden,  men jaja vi kom in så småning om och fick sittplatser vilket var väl behövligt efter dagen. Av de sommarkryssen jag har varit på så var det lätt mest tryck på den här, sjukt mycket folk i jämförelse med de andra gångerna och alla bara skrek konstant kändes det som. Dagen blev bara bättre och bättre och hade en underbar kväll med min bästavän tillslut. Tycker dock lite synd om grabbarna, de blev bokstavligt talad attackerade av alla som slet i dem och deras kläder, haha. Men bra, de var dem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0