Just take a deep breath and relax, everything is going to be alright

 
Tjenare!
För tillfället befinner jag mig i Andreas rum framför hans otroligt jobbiga game dator, sjukt svår att skriva på. Unden dagen har jag och Miranda varit i Mitticity med Pietro för att äta lite lunch. Sedan drog vi hem för att mysa lite men hamnade inne hos Joacim där vi inte gjorde speciellt mycket, han lirade fifa och vi socialade oss. Sedan var det middag innan vi drog tillbaka hit. Har haft en rätt dryg kväll, mycket tjaffs med en hel del personer och är man sur på den ena så går det ut över alla, yes you know it. Iallafall det mesta har lugnat sig nu så det är rätt lugnt. 
 
Igår åkte vi till något som de kallar djurpark vilket liknar mer en liten bondgård som även hade en badplats och lite annat lite längre ner. De var lite halv mysigt, drog ut och sprang lite lätt och sedan gjorde vi oss i ordning och drog till Andreas för att vara med honom. Finns inte så mycket mer att skriva utan vi har det bra här än så länge, så hör av mig senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0