Im happy when you are

Sedan jag fick min dator kan man nästan tro att vi sitter ihop, har seriöst inte velat släppa den finns alldeles för mycket bra att göra med den. Inte fören klockan fyra tog jag tog i mig själv och pallrade mig ut för att träffa Linda. Har inte träffat tjejen sedan Prag och bortsett ifrån det, hela sommaren, så det var verkligen behövligt. Vi begav oss till centrum där vi tog en fika och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Fastnade väl där i två - tre timmar innan vi började dra oss hemåt igen.
 
Nu sitter jag i min säng, nyduschad och trött, och lyssnar på musik. Imorgon är sista dagen på lovet innan det är dags att bege sig till skolan igen - den nya skolan den här gången. Jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen, usch vil verkligen inte det här. Varför kan man inte vara få gå kvar i grundskolan förevigt, hade varit rätt skönt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0