But I gotta keep trying, gotta keep my head held high

Goddagens!
Har levt mig igenom en dag till och ja, skolan och jag är inte direkt bästavänner just nu och jag går en del kurser som jag inte vet om jag kommer att få fortsätta med men ja, får väl försöka va lite positiv trots allt. Efter skolan var det bara att bege sig direkt mot mormor och morfar för där var det kalas för morfar som fyller sjuttio idag, lilla söta morfar, jag älskar dig! 
 
Min dag har alltså i allmänhet inte varit så speciellt, så finns inte mycket att skriva om. Ska fixa mig det sista och sedan ska jag faktiskt bege mig mot sängen och försöka få lite påfyllning med sömn. Hör av mig imorgon igen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0