You will never get the same chance again..

Hej kompisar!
Sitter i skolan och har precis haft matte lektion, tror jag har NO nu och sedan SO innan jag slutar för dagen, då blir det fort hem för att äta lite och packa ihop innebandysakerna och bege sig på träning, behövs ordentligt fokus nu sista veckan inför slutspelet i helgen, börjar redan bli nervös. 
 
Var ju på AIK - Syrianska igår och det var galet nice, arenan var sjukt mycket större än vad jag hade förväntat mig  så det var ganska mäktigt, det enda som saknades var att AIK skulle göra mål också. Matchen slutade 0-0 där andra perioden tyvärr var rätt seg att kolla på. Isabell följde med mig till donken efteråt och sedan bar det hem för att plugga lite inför denna skolvecka, sickt mycket står på schemat så det är bara att kämpa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0