Vissa saker kanske dödar mig men jag vet att det kommer fixa sig

Hejpåer!
Det är redan torsdag och den här dagen har varit en mardröm, inte fått något gjort. Hade hål i ca. tre timmar men märkte det efter en och en halv så fick bara en liten rast. Drog iallafall till centrum med några härliga människor från min klass och käkade, sedan var det snabbt som bara den tillbaka för att ha mentorstid, har inte gjort annat än att kolla pll och flama, så duktig.. eller inte. 
 
Följer med Miranda hem efter skolan och vi ska plugga lite innan vi ska bege oss på träning, hoppas på att få något gjort och att träningen ska gå bättre än vad den gjorde igår annars blir det kaos. Är allmänt sliten just nu så har knappt ork till att sitta framför datorn så försöker blogga när jag kan, puss så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0