Take a look in the mirror

Hejhejhallå!
Veckans första dag var igår och den blev trots allt väldigt bra. Drog ut på en jogging tur med Miranda på morgonen innan det var att skynda sig hem för att äta, duscha och fixa sig innan jag och Isabell åkte en sväng till Kista. Hann inte så mycket egentligen men kolla lite i affärer och åt innan vi åkte vidare till Silverdal för att se på när killarna vann sin första kvalmatch, trogen supporter här!
 
Vaknade upp runt elva och har sedan dess inte gått länge än fram och tillbaka till och från toan idag, har legat och dragit mig i sängen hela dagen med min fina dator framför mig, känner att jag inte har så mycket med liv alltså. Har precis satt igång lite musik och så ska ta och börja göra mig i ordning lite så jag inte sitter som ett mongo instängd i mitt rum hela dagen, måste göra lite nytta. Ska slänga in en tvätt och käka lite, så skriver när jag har något mer intressant att skriva, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0