Spend a little bit of my time with you

Hallå där!
Jag har varit lite off på sistone men det beror på att jag har haft fullt upp sedan i fredags, tänkte ta det lite kort. Kellie kom hit i fredags vi umgicks med Niclas och senare även Simon hela kvällen, käkade donken och var hemma hos Niclas och spelade fifa. Kellie sov hos mig den natten och drog runt ett tiden dagen efter då jag mötte upp Isabell och vi lämnade ut lite CV:n samt åt lunch i centrum. 
 
Kvällen spenderades tillsammans Miranda och grabbarna bus hemma hos Ludde, det var en galet nice kväll och jag hade sjukt kul med mina friendos. Vaknade upp dagen efter och det var att tagga semifinal mot Täby, vann den på sudden med 3-2 och ni förstår nog inte glädjen, helt sinnes äntligen final igen!
 
Hela förra veckan var konstig, var helt slut hela veckan dåligt med sömn och så men tog mig igenom den, de två störta händelsena var Bieber som jag var på i tisdags och det var helt sjukt, skriver mer om det senare och sedan även finalen i lördags. Ska ta tag i uppdateringen lite nu, puss!
Min hand är konstig och jag är sjukt trött, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0