Mitt lov

Lovet lider mot sitt slut igen och jag har hunnit med en hel del spenderade två nätter hos Miranda då vi drog lite yolo's och hade det galet kul. Hann även dra på träning tisdag, onsdag, torsdag. Efter torsdagsträningen(arna) med tanke på killarnas träningar, så drog vi ett gäng bestående av mig, Miranda, Eldh, Joel, Niclas, August och Jonte hem till Eldh för att ha fifakväll, hade de grymt kul, vilket man alltid har med de människorna. 
 
Fredag kvällen spenderade jag med Emelie, vi drog till centrum ett litet tag sedan till pizzerian där vi käkade sallad och sedan drog vi till prisXtra och tillslut hem till mig för att kolla film, sådär lagom mysigt. Upp tidigt igår för att kolla på killarnas andra kvalmatch till slutspelet som den vann med 7-4 följde med Miranda hem efter den och degade lite och sedan hem till Niclas där jag spenderade min natt. Upp tidigt idag också för att kolla på grabbsens kvartsfinal som såklart skulle vara mot ett av de bästa lagen, Rotebro var dock bättre men satte inga bollar i mål så det slutade med 3-1 efter sista målet i öppen kasse. 
 
Är hemma nu igen och ska fixa mig lite, käka och städa rummet innan jag möter Isabell och vi drar iväg på match,  AIK - Syrianska står på schemat och jag är galet taggad, men har en del att fixa nu så hör av mig senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0