If you didn't believe

Godmorgon!
Om man nu kan säga det nu, sitter i skolan på dagens andra lektion trodde jag skulle ha nationella NO-labb men tydligen inte, blev att jobba med tekniken istället som jag nyss börjat på och som ska in idag, bra jobbat Michelle, har ändå fått en del lektioner på mig, vad fuck is happening? Nej men helt ärligt har ingen koll på något med skolan just nu så måste ta tag i det på riktigt snart, gäller att hitta motivationen fort som attans!
 
Är iallafall fredag vilket man inte direkt tackar ner till, ska bara ta mig igenom några överskattade lektioner och sedan är det helg, så galet skönt. Planerna är att jag ska träffa Joel vi ska spela mariokart, sånt som man gjorde när man var yngre på min otroligt moderna gamecube, haha det kan bli skoj kan man ju alltid hoppas iallafall. 
Ska ta och försöka få något gjort så vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0