I dont know who I am anymore

Hejhejhallå!
Min helg har bara startat men känns samtidigt som att den är över när som helst, jobbig känsla det där. Jag ligger iallafall hemma hos Miranda brevid henne i hennes säng. Klockan tickar på men ingen av oss verkar ha någon större lust till att sova, vet inte om det finns någon direkt anledning men det här är väl mysigt det med. 
 
Följde med Miranda hem ett litet tag efter skolan och fick litre överraskane mer plugg gjort än på de senaste tre dagarna. Mötte sedan upp Joel vid stationen och vi drog till mig för att spela lite mariokart, han vann första gången och jag vann andra, lite sisådär halvjämt trots allt, kul grej. När vi var klara packade vi ihop våra grejer och begav oss till Eldh tillsammans med resten av folket Miranda, Jonte, Niclas, Ludde och August, vi hade en trevligt kväll där vilket man alltid har med de människorna. Nu har vi slutat upp här jag och Miranda och vi ska väl fortsätta med att göra ingenting, sådant vi är bra på, man kan säkert hitta på lite små roliga saker med det med. Vi hörs senare idag antar jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0