Everybody is screaming, do it! But honestly? I can't..

Hej älsklingar! Kände att jag var väldigt söt och snäll med min rubrik. Tre dagar av denna vecka är över och jag har ägnat alla tre dagar åt skolan och plugg, får göra allt plugg efter skolan eftersom att jag har noll fokus i skolan vet verkligen inte varför, suck orkar ej med det här måste ta tag i mig själv, säger jag men det blir seriöst aldrig gjort, kul med plugg verkligen.. 
 
Påtal om det så sitter nere i mitt kök och har precis pluggat klart för dagen, ska ta och stänga ner alldeles strax ska bara skriva klart inlägget, behöver få all sömn jag kan få nuförtiden, klen? Javisst! Har en hel del bra saker att se fram emot så lika kanske kan se det som motivation istället? Vem vet. Tänkte inte uppehålla er mer med allt mitt snackande om plugg, tror ni får tillräckligt med sådant i eran egen vardag faktiskt. Men vi hörs sötisar, puss!
 
OBS! Jag är väldigt sur för att AIK förlorade idag på övertid, hur långtid ska det ta innan första segern? Hata malmö, hata domarn, hata fotboll.. Kul med sport? Nix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0