The mystery of life is not a problem to be solved but a reality to be experienced

Gårdagen spenderades i innebandyhallar både för att kolla/spela. Min egen match vann vi med 7-2 trotts att spelet inte var på topp. Kvällen spenderades tillsammans med bästavän.

Upp tidigt imorse för att bege mig på ledarutbildning fram tills lunch hade jag lust att bara pissa på skiten och dra men efteråt rullade de på bra och jag kom in i skiten. Drog direkt därifrån till Silverdal och dömde min systers match, min innebandy är min räddning på veckorna. Har kommit hem, käkat, kollat tv och pluggat. Har även hunnit med att dampa för att sporten inte visades, arrrgh. Jaja, nu ska det bli lite sömn för mig, vi hörs väl imorgon puss!


Kommentarer
Postat av: Linnéa'

Var med och tävla om att bli dagens blogg!

http://missmjulk.blogg.se/2012/october/ett-forsok.html#comment

Kram!

2012-10-02 @ 19:55:13
URL: http://MissMjulk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0