Love is the only thing that we can carry with us when we go, and it makes the end so easy

Hej på er!
Kvällen igår vart lyckad. Träffade Emelie och vi drog till pizzerian och käkade. Påvägen ner till stationen träffade vi på halva världen kändes det som. Drog oss emot prisXtra sedan där vi mötte Marcus, Daniel och Jonas. Vi tog sällskap med de hem till Linda. Grabbarna drog och vi tre blev ner skjutsade till stationen där vi träffade folk som vi spenderade vår kväll tillsammans med.

Har varit och kollat innebandy idag, vilket är bland det bästa som finns så jag är glad. Gick runt i centrum samt käkade med Linda och Isabell efter. Nu är jag hemma nyduchad och i klädd mjukiskläder. Ska strax dra och träffa Miranda, August och Sebbe som jag kommer spendera min kväll med.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0