Somebody that I used to know

Dagen har varit lång men jag har lyckats ta mig igenom den som alla andra på bästa sätt. Kvällen har spenderats tillsammans med Miranda först till prisxtra och sen till Rotebrohallen där det var gubbträning. Vi satt i ett omklädningsrum och lite senare kom Max och höll oss sällskap. Är hemma nu och ligger i sängen för att sova, är inte mycket jag orkar nu för tiden skola, äta, toa, träna, sova orkar inte plugga knappt träna längre, tack och lov för mina kompisar som gör dagarna ljusare. Hör nog av mig imorgon, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Fina ni är :D Jättefin blogg,bloglovinbyte?

2012-10-25 @ 15:46:28
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0