Live wild we're young

Miranda väckte mig imorse och vi käkade lite frukost innan hennes mamma hämtade upp henne och jag bara tog de lugnt. Har haft två matcher idag. Vann båda 3-0 och 7-1 tror jag.

Har kollat igenom en del bilder ifrån gårdagen, både på Mirandas kamera men även ifrån Lindas blogg ( www.lindis.blogg.se ). Verkar som allt mitt och Mirandas planerade gick hem till slut, kommer sakna att bara vara lite hemlighetsfull och planerande. Ibland behöver man vara släppa allt och bara försöka ha kul och början av allt var ju bara för rolig, handlande, hos Madeleine, hämtande av issi (haha!!), och själva början. Kärlek till personerna!


Kommentarer
Postat av: SannaLundmark:)

Hej! Vad fin blogg du har, verkligen rolig att läsa!:)
Om du vill kanske vi kan följas via bloglovin?:)
Kram!

2012-10-22 @ 16:19:57
URL: http://sannalundmark.blogg.se
Postat av: Elixxi

Ååh gud vad gott det ser ut! :)

2012-10-22 @ 16:22:27
URL: http://johhanssos.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0