Honesty is the first chapter in the book of wisdom

Har tagit mig igenom tvåtimmar orientering idag. För vår skull så hade det ju såklart rengnat i natt så hela skogen var alldeles blöt och lerig samt att det var kobajs och storahål med vatten och lera överallt. Lyckades gegga ner iallafall halva mig så när vi väl var i mål var man lerig, trött, blöt och framför allt törstig. Hade hoppats på lite fler kontroller men är ändå grymt glad att det är över. Chillade lite med Miranda efteråt och hade träning efteråt och sen plugg. Full spreckat schema hela dagen alltså så jag har nu gjort mig förtjänt av lite sömn, godnatt!


Kommentarer
Postat av: mysan

Skickar en stor höstig kram till dej!
Kom ihåg att Du är värdefull <3

2012-10-04 @ 18:07:13
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0