Hearts on fire

Hej kompisar!
Sov länge igår, speciellt för att vara mig. Emelie ringde iallafall och väckte mig så jag gick upp och bokade bowling till henne, mig och Isabell. Senare drog jag och hämtade min lillebror på dagis innan jag mötte upp Isabell och vi gick och vi mötte upp Emelie innan hennes pappa skjutsade oss till bowlinghallen. Så vi spelade lite bowling, hade kul och de två åt sedan i simhallen. Sen åkte Isabell hem till sig och jag Emelie drog till mig. Vi skrämde Madeleine, packade, handlade på coop med Linda och vi tre (jag, Emelie och Linda) åkte till Emelie där vi skulle spendera natten. Så tillsammans med godis, chips, läsk och glass och några bra filmer umgicks vi nere i hennes källare innan vi senare somnade. Gick upp runt ett idag och startade en film, och käkade godis. Ingen av oss var riktigt taggad på mat. Så jag har alltså inte gjort speciellt mycket idag, åkte sedan hem och satte mig där jag sitter nu, har skrivit rent en svenska grej som skulle vart inne innan lovet. Blev ingen träning för mig idag eftersom att min kropp är död och halsen inte är riktigt kry, hoppas på att jag inte blivit smittad av småbarnen. Ska försöka få ut Linda med mig ikväll men får väl se om hon orkar. Låter några bilder berätta lite kort.

Kommentarer
Postat av: Adela

Heeeej! Allt bra med dig :) Gillar din blogg väldigt mycket och undrar om du skulle vilja göra ett bloglovin byte med mig?

I såna fall lägg till mig och skrev vilket nummer du blev så lägger jag till dig så fort jag sett din kommentar :)

Kramar Adela

2012-11-03 @ 14:28:18
URL: http://lifeinamsterdam.se
Postat av: Alexsandra

Så fina bilder! Jättefin blogg,bloglovinbyte?? :)

2012-11-04 @ 18:29:04
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0